سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمپلنت ارتودنسی بهتره یا لمینت دندان متحرک 2022

صفحه خانگی پارسی یار درباره

برای دندان کج لمینت متحرک بهتر است یا ارتودنسی ؟

انسان ها از جمله بخاطر مسائل ژنتیکی،و یا رفتار نامناسب  در زمان کودکی دندان های کجی پیدا میکنند . وقتی که دندان ها در جهت کج شکل ی شوند، اگر به دندان خود فشار بیاورید ی ممکن است اوضاع بدتر همیشه میتوانید برای رفع این مورد به صورت موقت اقدام خرید لمینت متحرک دندان برای دندان های خود استفاده نمایید که میتوانید به لابراتوار های دندان سازی شهر خود مراجعه نمایید و با پرداخت هزینه این مشکل را رفع نمایید. به بگوییم برای ساخت اسنپ اسمایل آن نیازی به تراشیده شدن دندان  نیست فقط باید به مطلب دندان ساز مراجعه نمایید و قالب گرفته میشود و بعد باید منظر ساخت دندان خود باشید.  


لمینت متحرک دندان کج





چرا دندان های شما کج  میشود :

مسائل  متعددی وجود دارد. از جمله بیماری های فشار خون و قدرت لثه است. در این حالت دندان های دائمی به درستی روی لثه قرار نمی گیرند و از موقعیت طبیعی خود خارج می شوند. صدمات و ضربه های دهان، بهداشت نامناسب دهان و سوء تغذیه در دوران کودکی نیز می تواند به این مشکلات کمک کند. همانطور که قبلا ذکر شد، درمان نهایی و دائمی این مشکل اصلاح است. اما برای کسانی که می خواهند درد ارتودنسی را کاهش دهند یا نمی خواهند زمان زیادی صرف کنند، لمینت های متحرک در دسترس هستند.


مراقبت از لمینت متحرک برای دندان های کج چگونه است :

قرار دادن لمینت متحرک روی دندان های کج به مرور زمان نیاز به مراقبت دارد. به دلیل جابجایی لمینت، دندان های دائمی می توانند تحت تاثیر حفره ها قرار گیرند. پس توصیه می شود روزانه لمینت متحرک را بردارید. سپس دندان های خود را مسواک زده و لمینت را در جایی قرار دهید که الوچه نشود چون از این بع بعد لمینت متحرک جزوی از بدن شکا است و اگر آلوده شود بدونه شک شما ضرر خواهید کرد چون بو گرفتن لمینت متحرک باعث میشود وقتی ان را در دهان خود بگذارید حس خوبی نخواهید داشت.



لمینت متحرک دندان کج




تفاوت لمینت متحرک با لمینت ثابت چیست:


لمینت های متحرک نوعی لمینت هستند که بدون چسباندن به دندان با چسب از روی دندان جدا می شوند. در لمینت معمولی دکتر می تواند از دو نوع برلیانس و سرامیک استفاده کند اما لمینت متحرک نوعی کامپوزیت رزینی است. و طبیعتا متریال لمینت ثابت بسیار با کیفیت تر از لمینت متحرک است و حتی با لمینت متحرک نمیتوانید غذا بخورید و عمر کوتاهی به نسب لمینت ثابت دارد خب این مشخص است لمینت متحرک حدود پنج میلون هزینه دارد ولی ثابت حدود بسیت میلون و این تفاوت قیمت خود بیانگر همه چیز است.  




لمینت متحرک دندان کج



آیا لمینت متحرک دندان کج را درمان می کند:


بدون شک جواب منفی است، لمینت متحرک درمان نیست، در حوزه دندانپزشکی زیبایی است. هدف از تهیه لمینت بهبود لبخند و ظاهر صورت شما خواهد بود اگر  قصد دارید مشکلات دندانی خود را به طور کامل درمان کنید، باید یک روش درمانی را انتخاب کنید که بستگی به مشکلتان دارد. برای  مثال، درمان نهایی دندان های کج، استفاده از ارتودنسی قابل درمان است که پیشنهاد ما این ایت به متخصص شهرتان مراجعه نمایید چون اگر هر چه زودتر درمان را انجام بدهید هزینه کمتری را متحمل خواهید شد.



برای دندان کج لمینت متحرک بهتر است یا ارتودنسی ؟



لمینت متحرک بهتر است یا ارتودنسی :

هر دو مزایا و معایبی دارند. نصب لمینت سریعتر، آسانتر و ارزانتر است. با این حال، این یک درمان نیست و برای همیشه کمک نخواهد کرد. در مقایسه، درمان ارتودنسی مستلزم هزینه و انرژی بیشتری است، اما یک روش دائمی برای ثابت کردن دندان ها در موقعیت طبیعی خود است. پس فکر کنم دیگر نیازی به توضیحات بیشتر نیست.



لمینت دندان کج




نکته اخر مقاله :

در خر این مقاله به این نکته اشاره بفرماییم که لمینت های متحرک یک راه حل قطعی برای درمان دندان های کج نیست و نخواهد بود. همانطور که گفتیم این محصول فقط می تواند لبخند را اصلاح کند و در زمینه دندانپزشکی زیبایی می باشد. از روش ارتودنسی می توانید برای اصلاح ریشه ای ساختار دندان ها استفاده کرد و دائمی است. ، اگر لمینت متحرکی را انتخاب می کنید، باید مراقبت های قبلی دندان خود را ادامه بدهید تا از کج شدن شدید دندان های خود جلوگیری کنید. باز هم تاکید میکنیم قبل هر انجام کاری با پزشم خود مشورت نمایید.